Místem dodání zboží je Doručovací adresa uvedená kupujícím v objednávce zboží (není-li uvedeno jinak v poznámce, či dodatečné emailové komunikace, vztahující se k objednávce v sekci "Historie objednávek").
Zásilky jsou odesílány v rámci České republiky prostřednictvím kurýrem PPL či Zásilkovnou a nebo je možno si je vyzvednout osobně. V rámci Slovenské republiky jsou zásilky odesílány pouze prostřednictvím služeb společnosti Zásilkovna.
Není-li v popise u výrobku uvedeno jinak, je veškeré zboží, které máme skladem, expedováno max. do 8 pracovních dnů od potvrzení objednávky, maximální termín expedice je tedy do 8 pracovních dnů. U objednávek, které není možné odeslat ve výše uvedeném termínu, lze termín dodání posunout, ale pouze se souhlasem zákazníka. Pokud zboží potřebujete do konkrétního data, prosíme o uvedení data v objednávce do dodatečné poznámky, při procházení pokladnou, příslušné objednávky.
V případě jakýchkoli nesrovnalostí je možné kontaktovat oddělení zákaznického servisu Golfaky.cz, či naopak v případě jakýchkoli nejasností s objednávkou Vás bude naše oddělení zákaznického servisu neprodleně kontaktovat, a to na registrovanou e-mailovou adresu či telefonicky.
Ke každé dodávce zboží bude přiložena faktura, která slouží také jako dodací list.
Manipulační poplatek ani žádný jiný poplatek např. za zabalení zboží neúčtujeme! Doprava je zdarma u všech objednávek nad 2000,- Kč včetně.
Po odeslání vaší zásilky je vám ihned odeslán email s odkazem pro sledování a monitoring pohybu vaší zásilky, aby jste měli naprostý přehled a informaci o datu a času doručení. PPL kurýr i Zásilkovna vám umožňují sledování (tracking) pohybu vaší zásilky pohodlně na webu vašeho upřednostněného doručovatele.
Objednávky se zpracovávají každý pracovní den a jsou doručovány prostřednictvím společnosti PPL CZ následující pracovní den po celé České republice. Objednávky přijaté později a ve večerních hodinách se odesílají opět následující pracovní den.
Objednávky doručované spediční společností PPL CZ je možné hradit:
Dobírkou – v hotovosti. Zákazník platí v hotovosti při doručení zásilky kurýrem.
Dobírkou – platební kartou. Veškeré naše dobírky lze při doručením kurýrem zaplatit také prostřednictvím platební karty. Přímo při doručení má tak zákazník možnost se dodatečně rozhodnout zda zaplatí zásilku hotově nebo platební kartou. Služba je poskytována zcela zdarma.
Převodem – platbou předem na náš bankovní účet. Objednávka je odeslána ve stejný den, kdy dojde k připsání částky na náš bankovní účet.
Ceny doručení:
Při objednávce nad 2000,- je doprava zdarma.
Při objednávce nižší než 2000,- je pak účtováno dopravné dle hmotnosti vaší zásilky, takto:
90 Kč (do 2 kg), 100 Kč (2 kg - 5 kg), 110 Kč (5 kg - 10 kg), 120 Kč (10 kg - 20 kg), 160 Kč (20 kg - 30 kg), případná dobírka činí 30,- Kč.
Kurýr PPL Vás bude kontaktovat ráno před doručením a domluví si s Vámi přesné místo a čas doručení. Lze se domluvit i na změně místa a času doručení. Při využití tohoto způsobu dopravy je nutné zadávat telefonní číslo, na kterém jste k zastižení po celý den.
Zásilku můžete sledovat na adrese www.ppl.cz. V horním menu naleznete pole „Sledování zásilky“ kam napíšete číslo zásilky, které Vám bylo zasláno na email.
Při přebírání zásilky zkontrolujte stav jejího obalu, zejména pak, zda není jakýmkoli způsobem porušen a není opravován jinou páskou. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti dopravce. V případě jakýchkoliv zjevných porušení nebo deformací odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom si domluvili další postup. Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již aktivně vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Reklamace pak může být komplikovanější.
V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku PPL a to na čísle 844 775 775 a sdělte toto spolu s číslem zásilky pracovníkovi kurýrní služby. Nahlášení reklamace poškozené zásilky neodkládejte. Po zaevidování škody se s Vámi již spojíme a domluvíme si další postup k odeslání nového zboží.
Objednávky se zpracovávají každý pracovní a jsou doručovány prostřednictvím společnosti GLS následující pracovní den po celé České republice. Objednávky přijaté později či ve večerních hodinách se zpravidla odesílají následující pracovní den.
Objednávky doručované spediční společností GLS je možné hradit pouze na dobírku – v hotovosti. Zákazník platí v hotovosti při doručení zásilky kurýrem. Platby platební debetní či kreditní kartou dopravce nepřijímá.
U objednávek hrazených platebním převodem (platbou předem na náš bankovní účet) vám spediční společnost GLS doručí objednané zboží bez dobírky. Zásilka objednávky je odeslána ve stejný den, kdy dojde k připsání částky na náš bankovní účet.
Při objednávce nad 2000,- je doprava zdarma.
Při objednávce nižší než 2000,- je pak účtováno za fixní cenu 120,- Kč, případná dobírka činí 30,- Kč.
Kurýr GLS Vás bude kontaktovat ráno před doručením a domluví si s Vámi přesné místo a čas doručení. Lze se domluvit i na změně místa a času doručení. Při využití tohoto způsobu dopravy je nutné zadávat telefonní číslo, na kterém jste k zastižení po celý den.
Zásilku můžete sledovat na adrese https://gls-group.eu/CZ/cs/home. V pravém sloupci naleznete pole „Sledování zásilek“ kam napíšete číslo zásilky, které Vám bylo zasláno na email či formou SMS.
Při přebírání zásilky zkontrolujte stav jejího obalu, zejména pak, zda není jakýmkoli způsobem porušen a není opravován jinou páskou. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti dopravce. V případě jakýchkoliv zjevných porušení nebo deformací odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom si domluvili další postup. Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již aktivně vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Reklamace pak může být komplikovanější.
V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku GLS a to na čísle 840 123 456 a sdělte toto spolu s číslem zásilky pracovníkovi kurýrní služby. Nahlášení reklamace poškozené zásilky neodkládejte. Po zaevidování škody se s Vámi již spojíme a domluvíme si další postup k odeslání nového zboží.
Objednávky se zpracovávají každý pracovní týden a jsou doručovány prostřednictvím společnosti DPD následující pracovní týden po celé České republice.
Objednávky přijaté později či ve večerních hodinách se zpravidla odesílají následující pracovní týden.
Objednávky doručované spediční společností DPD je možné hradit jak na dobírku, tak i platební kartou.
U objednávek hrazených platebním převodem (platbou předem na náš bankovní účet) vám spediční společnost DPD doručí vaší zásilku zdarma, bez doběrečného.
Zásilka objednávky je odeslána co nejdříve, od momentu, kdy dojde k připsání částky na náš bankovní účet.
Při objednávce nad 2000,- je doprava zdarma.
Při objednávce nižší než 2000,- je pak účtováno dopravné za fixní cenu 120,- Kč, případná dobírka činí 30,- Kč.
Kurýr DPD Vás bude kontaktovat ráno před doručením a domluví si s Vámi přesné místo a čas doručení. Lze se domluvit i na změně místa a času doručení. Při využití tohoto způsobu dopravy je nutné zadávat telefonní číslo, na kterém jste k zastižení po celý den.
Zásilku můžete sledovat na webových stránkách DPD - sledování zásilky, kde stačí vypsat číslo zásilky, které vám bylo odesláno na email či formou SMS.
Při přebírání zásilky zkontrolujte stav jejího obalu, zejména pak, zda není jakýmkoli způsobem porušen a není opravován jinou páskou. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti dopravce. V případě jakýchkoliv zjevných porušení nebo deformací odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom si domluvili další postup. Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již aktivně vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Reklamace pak může být komplikovanější.
V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku DPD a to na telefonním čísle 225 373 373 a sdělte toto spolu s číslem zásilky pracovníkovi kurýrní služby. Nahlášení reklamace poškozené zásilky neodkládejte. Po zaevidování škody se s Vámi již spojíme a domluvíme si další postup k odeslání nového zboží.
Balík o hmotnosti až do 30 kg, který bude doručen na jakoukoliv adresu v ČR. Objednávky přijaté později či ve večerních hodinách se zpravidla odesílají následující pracovní týden, maximálně však do 10-ti dnů. Objednávky doručované Českou Poštou je možné hradit pouze jen v hotovosti, v případě volby platební metody na dobírku. Platební kartu Česká Pošta v současnosti neakceptuje.
U objednávek hrazených platebním převodem (platbou předem na náš bankovní účet) vám Česká Pošta doručí vaší zásilku zdarma, bez doběrečného. Zásilka objednávky je odeslána ve stejný den, kdy dojde k připsání částky na náš bankovní účet.
Při objednávce nad 2000,- je doprava zdarma.
Při objednávce nižší než 2000,- je pak účtováno dopravné za fixní cenu 170,- Kč, případné doběrečné činí 30,- Kč.
Česká Pošta Vás během doručení bude kontaktovat formou SMS o pohybu vaší zásilky i o jeho samotném doručení. Při využití tohoto způsobu dopravy je nutné zadávat telefonní číslo, na kterém jste k zastižení po celý den.
Zásilku můžete sledovat na webových stránkách České Pošty (Track & Trace), kde stačí vypsat číslo zásilky, které vám bylo odesláno z naší strany na email.
Při přebírání zásilky zkontrolujte stav jejího obalu, zejména pak, zda není jakýmkoli způsobem porušen a není opravován jinou páskou. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti dopravce. V případě jakýchkoliv zjevných porušení nebo deformací odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom si domluvili další postup. Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již aktivně vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Reklamace pak může být komplikovanější.
Pokud adresát po převzetí zásilky dodatečně zjistí, že obsah je poškozen, případně že došlo k úbytku obsahu, může uplatnit reklamaci na kterékoliv poště. Reklamační řízení je možné zahájit nejpozději do dvou pracovních dnů po dni převzetí zásilky. Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení. Adresát má také možnost tento stav hodnověrně doložit jiným způsobem.
Při objednávce nad 2000,- je doprava zdarma (v ČR i SK).
V rámci České republiky a při objednávce nižší než 2000,- je pak účtováno dopravné za fixní cenu 88,- Kč (zboží do 5 kg), či za 130,- Kč (zboží od 5 kg - 10 kg), případné doběrečné činí 20,- Kč.
V rámci Slovenské republiky a při objednávce nižší než 2000,- je pak účtováno dopravné za fixní cenu 99,- Kč (zboží do 5 kg), či za 170,- Kč (zboží od 5 kg - 10 kg), případné doběrečné činí 20,- Kč.
Objednávky zasílané do zahraničí (Slovenská republika) musí být uhrazeny bezhotovostně bankovním převodem, objednávku odesíláme ihned po přijetí platby na náš účet.
Zboží je možné si vyzvednout osobně ve skladu internetového obchodu (www.golfaky.cz) v předem domluvený termín.
V internetovém obchodu Golfaky.cz si můžete objednat pohodlně zboží a zanechat nám k objednávce vzkaz k přípravě objednávky na určitý den či čas či další poznámku. Vždy vyhovíme.
Adresa skladu: Golfaky.cz, Tyršova 7/III., 288 02 Nymburk.
Nutná telefonická či emailová domluva, minimálně však 1 den předem.
E: info@golfaky.cz
T: 603 230 088
Tato akce platí až do odvolání, internetový obchod si vyhrazuje právo změnit tyto podmínky kdykoliv, bez nutnosti souhlasu zákazníků či jejich informování.
Dobírka – nejpoužívanější způsob platby, za zboží platíte až při převzetí zboží vybranému dopravci.
Bankovní převod – po obdržení Vaší objednávky Vám zašleme platební instrukce s číslem účtu a variabilním symbolem. Ihned po obdržení platby odesíláme zboží. Je důležité uvést správný variabilní symbol, abychom platbu dokázali přiřadit k Vaší objednávce.
Hotově – v případě osobního odběru si zboží můžete vyzvednout na adrese internetového obchodu Golfaky.cz, Tyršova 7/III., Nymburk, a nebo se lze individuálně domluvit na předání objednávky buď kdekoliv v Nymburce, a nebo v Poděbradech.
Historické golfové míčky v dřevěné poličce k tomu určené. Kolekce 25-ti kusů historických golfových míčků. Více nabídek v kategorii Historické golfové míčky » Hrané golfové míčky TaylorMade PENTA v balení 100 kusů. Balení obsahuje různé série golfových míčků TaylorMade, např.: TaylorMade PENTA TP5, TaylorMade RBZ Urethan, TaylorMade Lethal, TaylorMade Project (a) či TaylorMade PENTA TP3, a nebo TaylorMade Tour Response. Golfové míčky TaylorMade PENTA jsou pětivrstvé golfové míče, s měkkým povrchem pro přesnou... Historické golfové míčky v dřevěné poličce k tomu určené. Kolekce 25-ti kusů historických golfových míčků. Více nabídek v kategorii Historické golfové míčky » Hrané golfové míčky Titleist ProV1 v balení 50 kusů. Golfové míčky Titleist ProV1 v mixu čtyřvrstvých sérií. Více nabídek v kategorii Titleist golfové míčky », nebo v sekci Golfové míčky » Kolekce historických golfových míčků
TaylorMade PENTA (100 kusů)
Kolekce historických golfových míčků
Titleist ProV1 (50 kusů)